انواع درب لولایی

انواع درب لولایی،در ساختمان ها و اماکن عمومی از درب های پارکینگی لولایی استفاده می شود،در بازار درب های اتوماتیک درب های لولایی سهم قابل ملاحضه ای را به خود اختصاص داده اند. درب های پارکینگی لاولایی در انواع مختلفی وارد بازار شده اند:

انواع درب لولایی:
درب لولایی داخل باز شو
درب لولایی بیرون باز شو
درب لولایی تک لنگه
درب لولایی دو لنگه
ویژگی های جک (VIRA)
شرکت مهندسی پارس

گارانتی 12+18 ماهه طلایی
طراحی زیبا و منحصر به فرد
دارای مدار فرمان دیجیتال
ضد آب و مقاوم در برابر گرد و خاک (IP64)
با قابلیت نصب قفل برقی برای حفاظت بیشتر
مناسب جهت نصب در نواحی باران خیز و مرطوب
دارای سیستم خلاص کن دستی آسان در زمان قطع برق
مجهز به چراغ ال ای دی جهت اخطار باز و بسته شدن درب
ضریب ایمنی بالا در برخورد با موانع توسط چشم الکترونیک
ذارای سیستم قابل تنظیم زمان دلخواه جهت بسته شدن خودکار درب
دارای حرکت یکنواخت و بی صدا هنگام باز و بسته شدن درب
مناسب جهت درب های تک لنگه،بلند،و سنگین
دارای سیستم کند کننده سرعت و فشار نهایی هنگام بسته شدن
ویژگی های جک تیتان:
شرکت مهندسی پارس

اندازه بزرگتر روتور و استاتور
اندازه روتور و استاتور جک TITAN بالغ بر 30% بزرگتر از بسیاری از جک های هم رده و یا گرانتر از خود است و این موضوع باعث قوی تر شدن جک تیتان نسبت به رقبای خود است .

توان 350 وات
توان واقعی جک TITAN بالغ بر 350 وات می باشد که این میزان از توان خروجی TITAN را در زمره قوی ترین جک های موجود در بازار قرار داده است،

طول کورس شفت 40 سانتی متر ، طول شفت بلند جک TITAN باعث می شود سر جک در محل دورتری از لولای درب بر روی درب نصب شود

بنابراین قدرت بالای جک را به نقطه بسیار موثرتری وارد می کند پس باید اطمینان داشت TITAN به راحتی می تواند درب های معمولی ایرانی را سالها باز و بسته نماید.

عدم نیاز به قفل برقی
با توجه به طول بلند شفت جک TITAN،این جک به راحتی به نیروهای مخالف غلبه کرده و هنگامی که درب بسته است،با تمام فشار درب را بسته نگه می دارد این خاصیت باعث اطمینان خاطر مصرف کننده از بابت باز نشدن درب در برابر فشار مخالف است، بنابراین نیاز به هزینه اضافی برای نصب قفل نیست و فقط در مواردی که امنیت بالاتر مورد نظر باشد سیستم الکترونیک جکTITAN قابلیت فرمان دهی به قفل برقی را هم دارد.

بهترین گزینه برای درب های تک لنگه
طول میله ماردون جک TITAN در دو مدل 600 میلی متر (60سانتی متر) و 400 میلی متر(40 سانتی متر) باعث می شود، که جک TITAN با نهایت قدرت درب های تک لنگه را باز و بسته کند بدون اینکه فشار زیادی به موتور و گیربکس وارد شود. صرف کلیه هزینه بر روی طراحی و کیفیت مواد جک TITAN ظاهر مطلوبی دارد اما از هرگونه اسراف و هزینه اضافی برای زیباسازی بدون کاربرد برای جک اجتناب کرده تا با کاهش هزینه تمام شده بتوان محصول را با قیمتی ارزنده به بازار عرضه کرد.

خانه درباره ماتماس