جک پارکینگی ویرا

جک پارکینگی ویرا یکی از محصولات بومی و با کیفیت کشورمان محسوب می شود، این محصول توانسته است ظرف مدت چند سال رضایت حداکثری مشتریان را کسب نماید،کیفیت بالا،قیمیت مناسب از مهم ترین عوامل محبوبیت این برند می باشد.

شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد که شرکت مهندسی پارس با توجه به سال ها تجربه در زمینه درب های اتوماتیک و جک های پارکینگی چرا برند ویرا را بعنوان محصول ویژه خود به مشتریان پیشنهاد می دهد؟

موارد زیر می تواند جواب سوال فوق باشد:

کیفیت بالا:
آنالیز دقیق فرایند ساخت و متریال کاربردی در این محصول به گونه ای می باشد که کیفیت آن را در حد محصولات اروپایی نظیر جک پارکینگی فک و نایس قرار داده است.

طراحی منحصر به فرد:
طراحی منحصر به فرد این محصول در هیچ برند داخلی و خارجی دیده نمیشود لازم به ذکر می باشد که همه جکهای تولید داخل کپی از یک برند اروپایی می باشند.

جک پارکینگی ویرا/ قیمت مناسب:
قیمت این محصول نسبت به کیفیت آن بسیار مناسبتر از برند های اروپایی هست.

کم ترین مشکل (خرابی) محصول:
خرابی این محصول با توجه به کیفیت و نصب حرفه ای که توسط تکنسین های پارس انجام می شود طی این مدت به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد.

خدمات دهی عالی:
۵. از آنجایی که اعتقاد ما ارائه یک محصول بی نیاز از خدمات است، اما در برخی موارد نادر در صورت نیاز مجموعه ویرا در کوتاه ترین زمان ممکن قطعه جدید را جایگزین میکند (این موضوع در بین برندهای خارجی با توجه به تحریم های موجود و نوسانات بازار ارز بسیار زمان بر می باشد)

جک پارکینگی ویرا / 30 ماه گارانتی :
این اطمینان را به شما می دهیم:

گارانتی طلایی 30 ماه
خدمات پس از فروش
کیفیت برتر و نصب عالی
این محصول خیال شما را از داشتن یک جک پارکینگی با کیفیت راحت می کند.

مشاوره :
مشاوران فروش شرکت مهندسی پارس این آمادگی را دارند پاسخگوی سوالات همکاران و مصرف کنندگان در زمینه جک ویرا باشند.

خانه درباره ماتماس