خرید کرکره برقی

خريد کرکره برقی و عوامل موثر بر آن مجوعه ويژگي هاي است که در صورت آشنايي با آنها مي توانيم يک خريد موفق داشته باشيم،امروزه کرکره برقي در اکثر نقاط و مکانهاي مختلف نظير: فروشگاها،مغازه ها،ورودي خانه ها،پارکينگ ها مشاهده مي شوند که نشان دهنده حجم عرضه و تقاضاي اين محصول را دارند

معرفي درب کرکره اي:
به دربي که از تيغه هايي با جنس آلومينيوم، فولاد، و غيره ساخته شده باشد و به شکل روان توسط نيروي چرخشي که يک موتور قدرتمند آن را هدايت مي کند حرکت کند درب کرکره اي يا کرکره برقي مي گويند.

3 ويژگي مهم:
درب کرکره‌اي(کرکره برقي) کاربري راحتي دارد
يک انتخاب همه‌کاره و جمع جور محسوب مي‌شود
اين درب‌ها در قالب‌ها و سبک‌هاي مختلفي توليد و روانه بازار مي‌شوند

عوامل خريد کرکره برقی :
امنيت:
صاحبان مشاغل، صاحب‌خانه‌ها و بقيه مردم به دنبال امنيت مي‌باشند، امنيت موضوعي نيست که بتوان آن را ناديده گرفت بنابراين ميزان امنيت درب کرکره‌اي را مدنظر قرار دهيد.

مثال:

درب کرکره‌اي سوراخ‌دار ترکيبي از ميدان ديد و امنيت را به خريدار ارائه مي‌دهد، پنجره‌هاي کوچک اين درب‌ها امنيت را افزايش مي‌دهد و يک آرامش ذهني براي فرد به وجود مي‌آورند.

هزينه:
شايد بتوان مهم‌ترين عامل هر خريدي را ميزان هزينه آن دانست، هرچقدر هزينه بيشتر باشد به طبع کيفيت محصول نيز بالاتر است و مدت‌زمان بيشتري مورداستفاده قرار مي‌گيرند.

بنابراين:

دنبال جنس ارزان نباشيد.
جنسي باقيمت مناسب و کيفت خوب را انتخاب کنيد
خريد شما داراي ضمانت‌نامه معتبر از يک برند شناخته‌شده باشد.
خرید کرکره برقی / شرکت پارس

تاثير کيفيت برخريد کرکره برقی :
مدت‌زمان استفاده از درب‌هاي کرکره‌اي غلتکي بايد زياد باشد و تا چند سال خيال شما از کيفيت آن راحت باشد بنابراين در هنگام خريد حتماً به کيفيت محصول دقت نماييد:

درب‌هاي انتخاب‌شده بادوام و باکيفيت باشند.
براي اطمينان از کيفيت محصول ارائه‌شده آن را از يک برند يا شرکت معتبر خريداري کنيد.
ساير عوامل موثر بر خريد کرکره برقي:
نما و زيبايي
کاهش ميزان سز و صدا
نيازهاي فردي
نکته پاياني:
شرکت مهندسي پارس اين اطمينان را به شما خريداران محترم مي‌دهد که تمام محصولات خود را باکيفيت بالا و قيمتي مناسب ارائه مي‌دهد، علاوه بر این شما می توانید قبل از سفارش محصول با مشواران فروش ما تماس گرفته و با اطلاعات کامل محصول خود را خریداری نمایید.

خانه درباره ماتماس