راهبند فک مدل 620

راهبند فک مدل 620 از جمله محصولات تولیدی شرکت فک ایتالیا می باشد، محصولی با کیفیت که می تواند تردد ها را به خوبی کنترل کند، جهت آشنایی شما عزیزان در مطلب امروز پارس این محصول را مورد بررسی قرار می دهیم.

راهبند فک مدل 620 / مشخصات فنی:
برای راهبند فک 620 از موتور الکتروهیدرولیکی استفاده شده که باعث کنترل نا محدود،عملکرد بدون صدا و کاهش اصطحکاک سیستم می شود، این راهبند وزنی حدود 73 کیلوگرم دارد و بوم های آن 3 و 4 متر می باشد، این راهبند با سرعت بازو بسته شدن 2 تا 3 ثانیه سریع ترین راهبند محسوب می شود.

ویژگی های کلی:
بوم یا بازو 3 و 4 متری
ولتاژ ورودی 220 ولت
تردد نامحدود
میزان سرعت باز کامل (0.8 ثانیه) یعنی زیر یک ثانیه
مجهز ترمز در ابتدا و انتهای حرکت
مجهز به سیستم الکترومکانیک کاهش سرعت (دو سرعته)
مجهز به اینکودر جهت برگشت میله در صورت برخورد با مانع
مجهز به حسگر برای تشخیص موانع
قابلیت اتصال به کلیه سیتم های کنترل تردد، پوش باتن، کارت خوان، دوربین پلاک خوان و غیره
سایر مشخصات:
راهبند فک مدل 620 دارای گواهینامه استاندارد IP44 است و در صورت نفوذ قطرات آب بدون مشکل به کار خود ادامه می دهد، از آنجا که در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد می توان آن را در شرایط مختلف آب و هوایی نصب و مورد استفاده قرار داد.

راهبند فک 620 / لوازم جانبی
موتورهیدرولیکی راهبند
بوم یا بازو
یک جفت چشمی فتوسل
یک عدد فلاشر و آنتن
یک عدد رسیور
یک عدد ریموت فابریک
قیمت محصول:
راهبند فک 620 سیستم هیدرولیکی دارد که به علت عملکرد بهتر، امکان تردد بالاتر ،کیفیت بالا قیمت بالایی دارد، یکی از مواردی که قیمت این محصول را افزایش داده است سرعت بالای آن می باشد.

موارد استفاده:
راهبند فک 620 را می توان در اماکن مختلفی نصب و مورد استفاده قرار داد نظیر:بیمارستان ها و مجتمع های تجاری و مسکونی ، پارکینگ های بزرگ، محتمع های مسکونی، عوارضی ها. لازم به ذکر می باشد در کشور ایتالیا از این راهبند برای اتوبان های بزرگ و بزرگراه ها برای کنترل ترافیک جاده ای مورد استفاده قرار گرفته است.

راهبند فک 620 شرکت پارس

مشاوره فروش:
در صورتی که می خواهید از این محصول استفاده کنید می توانید با مشاوران فروش شرکت پارس تماس گرفته و با کسب اطلاعات کامل خرید خود را انجام دهید.

خانه درباره ماتماس