شیشه سکوریت سندبلاست

شیشه سکوریت سندبلاست شیشه ای است که از راه پاشیده شدن شن و ماسه با فشار زیاد تولید می شود، در این فرایند تولید لایه نازک شیشه برداشته و بر اثر آن سطح شیشه نمای مات به خود می گیرد.

تعریف سندبلاست:
پاشیدن پرفشار ذرات شن و ماسه بر روی سطوح مختلف برای صیقلی نمودن سطوح زبر و خشن، یا ایجاد زبری بر روی سطوح صاف و صیقلی را سندبلاست می نامند.

سندبلاست با سرعت بالا توسط ماشین های ساخت سندبلاستانجام می شود ، در این ماشین ها از ماسه و شن برای ایجاد طرح و بخار یا هوا با فشار بالا برای پاک کردن شیشه سندبلاست شده استفاده می شود

نکته :
طرح دار کردن شیشه ها و ثبت لوگوی شرکت ها از پرکاربدترین موارد استفاده از سندبلاست محسوب می شوند.

موارد استفاده:
از شیشه سکوریت سندبلاست می توان جهت جداسازی فضاهای اداری نظیر: جلسات، فضاهای بین کارمندان و همچنین استفاده در پارتیشن تک جداره و پارتیشن دوجداره با طرح و لوگویی خاص، استفاده کرد.

یک روش تبلیغاتی:
امروزه بحث تبلیغات جهت افزایش فروش و درآمد بسیار مهم است، از بهترین روش های تبلیغات و طراحی داخلی نهادهای مختلف درج و نقش لوگوی مربوطه همان شرکت روی درب های شیشه ای محل مورد می باشد،

انواع شیشه های سند بلاست:
مات
لوگو دار
راه راه مات
قیمت گذاری سندبلاست:
قیمت این شیشه براساس دو عامل مهم محاسبه می شود:

متراژ (مترمربع) شیشه
ساده و یا پیچیده بودن طرح
روش های سند بلاست کردن شیشه ها:
به طور کلی برای سندبلست شدن شیشه ها از دو روش استفاده می شود:

Suction/Siphon : این روش قیمت پایین تری دارد.

Pressure : این روش نسبت به روش اول سرعت 10 برابری دارد که این سرغت باعث افزایش کیفیت شیشه سندبلاست می شود لازم به ذکر است که روش Pressure قیمت بالتری دارد.

مشاوره:
مشاوران شرکت پارس این آمادگی را دارند اطلاعات لازم جهت شیشه سندبلاست را در اختیار شما قرار دهند تا شما با یک پیش زمینه مناسب خرید خود را انجام دهید.

خانه درباره ماتماس