درب اتوماتیک بریک اوت

درب اتوماتیک بریک اوت یا خروج اضطراری همانطور که از نام آن مشخص است در مواقع حساس و اضطراری استفاده می شوند، عملکرد این درب ها در زمان های عادی مانند درب اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ می باشد. در مطلب امروز با این محصول بیشتر آشنا می شویم.

عملکرد درب اتوماتیک بریک اوت در مواقع حساس:
این درب ها مجهز به به یک محور لولایی می باشند که در زمان های اضطراری که با افزایش تردد مواجه هستیم می توان لنگه های ثابت و متحرک درب را به صورت لولایی باز و از تمام دهانه بصورت عرض بازشوی مفید استفاده نمود. با توجه به این عملکرد درب اتوماتیک بریک اوت را می توان یک محصول چند منظوره به حساب آورد.

درب اتوماتیک بریک اوت / موارد کاربرد:
به طور کلی از محصول در اکثر اماکن می توان استفاده کرد اما در برخی موارد بهتر است بریک اوت بهره گرفت نظیر:

مجنمع های بزرگ مسکونی
نمایشگاه های ماشین
ورزشگاه و باشگاهای ورزشی
سینما،
هتل و رستوران
درب بریک اوت / قطعات:
موتور ۱۰۰ وات
کنترل باکس با نرم افرار هوشمند سه لایه
منبع تغذیه به همراه ترانس حلقوی تروئیدی
سنسورهای دوکاره پرده ای
غلتکهای فولادی
سطح مقطع اکسترود شده با لاستیک ضد ارتعاش
قفل الکترومکانیکال
باتری بک آپ
وجه تمایز با درب کشویی:
همانطور که در ابتدای مطلب عنوان شد درب خروج اضطراری مانند درب کشویی باز و بسته می شود اما تفاوت بریک اوت در است که در مواقع حساس نظیر: آتش سوزی، زلزله و غیره افراد می توانند لنگه های درب را به صورت دستی به حالت درب لولایی باز کنند.

درب بریک اوت

نکته پایانی:
شما می توانید قبل از خرید انواع مختلف درب اتوماتیک با مشاوران فروش شرکت مهندسی پارس تماس گرفته و با کسب اطلاعات کامل با توجه به نیاز کاری خود محصول مورد نظر را سفارش دهید، علاوه بر ارائه محصول با کیفیت تکنسین های فنی شرکت یک نصب استاندارد و عالی را برای شما انجام می دهند زیرا ما اعتقاد داریم در کنار محصول با کیفیت باید نصب به طور صحیح انجام شود.

خانه درباره ماتماس